I wanna run with the wild horses..<3

hejsanhejsan!

sitter hemma och tar de lugnt.. Ska snart kolla lite TV sen blir det väll
att sova! :D skönt ska de bli.. är enormt trött :/

ÅÅH JERSEY SHORE SÄSONG 5 BÖRJADE IGÅR :D :D <3

Var på stallet idag också, hade ridlektion.. fick rida Briscoe och Balder! :D
Och nu undrar ni säkert: " varför fick hon rida två hästar ? "
joo det ska jag ta och tala om för er..
Det började med att jag fick rida Briscoe.. allt gick super bra ända tills vi skulle
skulle trava och jag hör min ridlärare ropa " JENNY.. HAN ÄR HALT! du måste sitta av!"
jahapp då vare bara att sitta av, springa in i stallet ta bort allt från han och 
 förbereda Balder. Men som tur var så var de en tjej som gjorde det åt mig så
jag skulle hinna , det hade ju trotts allt gått 15 av lektionen.
Så när jag är tillbaka i ridhuset med Balder så är det bara att sitta upp och
förbereda sig för att göra det alla andra gör.

Kände att jag hellre hade avstått det ridpasset.. Inte för att jag tycker det är trist
utan för att jag tyckte synd om Balder som inte hade gått nått pass innan
vårat.. och så skulle han in i stallet och börja trava direkt. :/

Men det gick bra ändå.. Balder var så himla duktig! allt gick inte
som jag ville.. men orkade inte begära för mycket, för han var inte ens 
uppvärmd.. :) Men gu så snäll och duktig han var! :D


orkar inte skriva mer.. vi hörs! hejssssssss ! :))












Kommentarer
Postat av: Vicky

Aww stackarn som inte fick värma upp ju!! ;o

2012-03-19 @ 22:34:14
URL: http://vickypicky.blogg.se/
Postat av: jenny

jag vet :/ det var därför jag sa att jag hellre avstått ridpasset.. men vad ska man göra ?! det var en engångssak :) därför orkade jag inte köra så hårt med han.. men ist fick han skritta på lång tygel i slutet av lektionen ganska länge.. men galopperade knappt nått den dagen.. bara på en liten volt .. så det gick bra iaf :)

2012-03-20 @ 08:36:52
URL: http://frusenblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0