För hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten!

Här är ett inlägg jag hade tänkt göra för Angelicas skull.

Nu har dagen som du väntat på så länge kommit, och nu är alla dina
dagar i skolan över.
Efter 14år i skolan så har du äntligen tagit studenten.
Jag är så glad för din skull. När jag stod utanför skolan och väntade på utsläppet höll jag
på att börja gråta för jag vet hur MYCKET tid du har lagt ner till skolan och hur mycket
du har fått kämpa för att äntligen nå denna dag, och du har lyckats!
Jag såg på dig hur lycklig du var när du kom ut och vi stod där och tog emot dig..
det gjorde oss glada att du var glad.
GRATTIS ÄN EN GÅNG KÄRA KUSIN!<3
Hoppas du minns denna dag som en av dom bästa!
studenten 8/6-12
studenten 8/6-12
studenten 8/6-12
studenten 8/6-12
studenten 8/6-12
Nu vet inte jag om F vill vara med på bilden där upp.. men du kan ju gå och ta bort den om du vill!
Hoppas du gillar inlägget :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0