det var ett tag sen sist!

Hejjsan.

Märker nu att det var väldigt länge sedan vi skrev här.. dåligt av oss :/
Men nu SKA vi SE TILL att det blir bättre här på bloggen!

Faktiskt så har dom senaste skolveckorna varit väldigt stressiga, det har
varit mycket läxor hit och dit och mycket prov.
Men nu när det börjar närma sig sommarlov så har vi nog mer tid att
lägga ner här. :)

Hursomhelst vaknade jag upp av att det snöade idag, kände att jag bara
ville stanna i sängen.. vars har sommarn tagit vägen ?! :/ ge mig sommar
NUNUNUNUNUUUUU!
Men det är ingen ide att deppa över det, hoppas solen dyker upp snart och
tar bort denna vita snö som lagt sig så fint på gräsmattorna... SUCK!

bara för att vi ska få lite sommar mitt i allt så lägger jag upp en bild från
förra sommarn :D

här.. hoppas det känns bättre nu :D
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0