2/6 2012!

Hej!! Tro de eller ej, men Angelica är här igen. Det var ett tag sen, men som Jenny skrev, så är vi vädligt dåliga på att skriva här ;D
Men jag är dålig på att uppdatera min blogg som jag har ensam också, så jaa!

Ja, vad ska man säga? Snart är skolan slut, mindre än en vecka kvar till Studenten nu!!! :D förra veckan på fredag hade vi Mösspåtagning, det var sjukt kul! Då kände man lite iaf att man är påväg att sluta skolan och gå in i vuxenlivet... fast jag har ännu inte förstått att det är slut ännu. Det är stort så det är svårt att förstå ;)

Jag vet som inte vad man ska säga mer, så jag lägger upp lite bilder från Mösspåtagningen! :))




En mäktig känsla kan jag säga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0