when u smile.. I smile ! ♥

hejhallåtjena! (:

sitter nu hos Angelica faktiskt och lyssnar lite musik och pratar ;)

har vart i skolan idag, hade en lektion från 09.00 till 09.50 sen hade jag hål till 12.30.. kan ha vart det
värsta jag varit med om.. men som tur var så räddade Patrik mig genom att ta med mig till stan för att
äta en rätt tidigt lunch , men det gör inget ! ;)
har även haft samhälls för första gången idag sen 9:an , fast det är inte riktigt samma sak eftersom
jag går på gymnasiet så sa min lärare att det var lite annat än i 9:an .. så får väll se om han har rätt
eller inte (:

ååh nu är jag super glad , har beställt en ny phone.. en samsung galaxy s2 , så får se om det är nått
att ha.. men dom har sagt att den ska vara superbra iallafall.. lite bättre än dom där iphonen ;)


BTW : Angelica slänger in ett inlägg här senare :D

satt och kollade på hundar med Amanda och Rebecca idag.. tala om att jag vill ha nån av dessa:





bilderna är tagna från google.se











Kommentarer
Postat av: Vicky

asså sist jag var hos dig lät det "ÅÅÅH VILL HA EN IPHONE!!!" ;)<3

2012-01-25 @ 20:46:50
URL: http://vickypicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0