tisdag!

hejhejhejhejhej!

tisdag idag.. sitter nu i skolan och har webbdesign, det är rätt roligt.. lite segt ibland osv.
funderar på om jag ska göra lite på webbsidan eller om jag ska jobba med upphovsrätten
och personuppgiftslagen?! hmm.. får fundera vidare på de ;P

iallafall hann hursomhelst inte skriva igår eftersom jag var på stallet och efter det for jag hem till
min bror för han fyllde år så var där i någon timme. (:

ska umgås med Angelica ihelg.. så kan hända att vi slänger in nått inlägg tillsammans
när vi ändå är med varandra.. 
blir nog att fota lite fina vinterbilder ihelg också , så vi kan ju ta och lägga ut dom ifall det blir
några bra ;) 

men kan säkert skriva lite mer ikväll eftersom jag måste börja jobba nu så jag blir klar med 
det här ;p 


här är två bilder jag fotat med mobilen för 1-2 veckor sedan kanske : 



har inte världens bästa kamera på telefonen , men tyckte dom ändå blev rätt 
bra ;)








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0