söndag..

heejsan !

hoff.. redan söndag vilket innebär att det är skola imorgon -.-
har fått ett nytt schema nu och börjar med psykologi klockan 08.00..imon,känner inte att jag ser
fram emot det , men vem vet det kan vara roligt (: återstår ju att se imon..

har inte haft speciellt mycket tid till att skriva i helgen ( men det verkar inte angelica heller så;)) 
Iallafall har varit hundvakt hela helgen med Patrik (min kille) åt hans syster super söta hund..
skulle kunna ta med mig henne hem.. hon är så söt och ska alltid mysa <3

just nu sitter och kollar MTV "flash prank" , riktigt rolig faktiskt !
funderar nu på om jag ska slå på en film, men kom på att jag har kollat saltkråkan hela dagen idag,, det
var riktigt länge sen , men rolig var den !
så tror jag fortsätter kolla MTV resten av kvällen eftersom att ett avsnitt av jersey shore börjar senare
ikväll ;) längtar  tusan tills säsong 5 börjar :D <3

men nu ska jag fortsätta kolla tv.. vi hörs imon :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0