Presentation!


Efter många om och men så har vi äntligen lyckats göra en hyfsat bra header , men den är fortfarande
inte helt okej.. Men den får duga än så länge ;)
Vi tänkte iaf börja med att presentera oss , för det kan ju vara kul att veta lite om vilka som skriver osv.. (:

Presentation 1 :

Jag heter Jenny och är 17 år.. Bor i Kiruna med min familj, släkt, vänner och en jätte fin pojkvän.. Går andra året på Barn- och Fritidsprogrammet..
Jag tycker väldigt mycket om djur, speciellt hästar.. jag rider på ridskola och har gjort det i ungefär 8år.
Själv har jag en kanin som är 4-5 år, men hade ju inte skadat med en egen häst!! ;)
Men vet inte vad mer jag ska skriva nu.. så nu får ni ta och läsa om vad Angelica har att säga ;p

Presentation 2 :

Jag heter Angelica men kallas för Anki.. jag är 19 år , bor också i Kiruna men jag går sista året på Barn- och fritidsprogrammet..
Jag är ett stort fan av allt som har med Per Gessle att göra, vilket innebär att jag har många kontaker/vänner
som bor utanför Sverige , Dvs i Chile , Ryssland osv..
Har fått väldigt bra kontakt med två stycken.. Natalie Och Margartia, så ska man säga nått mer är väll
att min högsta önskan är att få träffa dom irl.

Jag har även en hund , en tibetansk terrier som heter Zelda ( ovanligt namn , elr hur ?! ;)) iallafall hon
är 7-8 år , men är fortfarande super frisk och älskar att busa.

Nu har jag inte mycket mer att berätta.. (:



På bloggen kommer ni att få läsa om allt från skolliv till konserter. Så det är bara att njuta (;
header
Här har ni även en bild på oss ;)
Svart kofta och vit t-shirt : Angelica och Vit randigkofta : Jenny




Kommentarer
Postat av: Hanna

Nemen då får jag den äran att skriva en första kommentar i eran blogg :) / Hanna

2012-01-15 @ 21:40:02
Postat av: jenny

jaa det får du minsan! :)

2012-01-16 @ 13:42:53
URL: http://frusenblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0