OHYEAH FRIDAY YEAH!

ÄNTLIGEN FREDAG! 

fy så skönt med fredag, äntligen helg och jag får sova! :D

sitter nu i skolan och är svin trött och har webbdesign.. trodde att Amanda och Lotta skulle komma hit idag
men nee inte då -.- börjar faktiskt sakna dom här på webbisen! :( men har haft lite sällskap av älsklingen
här ett tag.
menmen , slutar iallafall lektionen snart då har jag samhälls sen efter det fritdens aktiviteter och sen historia
sen slutar  jag.. HÄRLIGT! (:

sitter och hoppas på att min kära telefon kommer idag , men det får vi se hur det blir med den saken..
man ska nog inte hoppas för mycket , men hade vart bra om den gjorde det eftersom min nuvarande
laggar så mycket..

Men nu orkar jag inte skriva mer , för skolans datorer laggar också..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0