la la la la la, she's got the look.

Heej och godeftermiddag :)

Jenny skrev ju att jag skulle uppdatera här igår. Men jag glömde helt bort det efter vi hade vart och handla.. :/ Sorry! Men Anki är här nu.. :)

Inte allt för glad, lyckades missa bussen... fast jag sprang så åkte hon iväg... -.- segt!! Så gick och kolla lite på stan tills nästa buss gick! :P
Hade bara två lektioner idag, sköönt!! Vi gjorde drömtydning på psykologin, det var kul.. :)

Vad ska man mer säga då... Imon är det fredag, och första gången för mig på sån trafikantutbilding ;D är faktist lite nervös :P heeh!
Sen blir det att vara med Jenny och Zelda hela helgen, myys! :)  är ju Snöfestival i helg åxå, så blir väl att vara ute lite också.. ;P

(rubrik, måste ju visa min otroliga kärlek till allt som har med Per Gessle och göra... och + att jag lyssnar på den nu, och kom inte på nån annan rubik! :))

Sen tycker jag att ni kan ta och kolla in min egna lilla blogg: http://diixy.blogg.se/ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0