härlig måndag..

hejsan ! :)
tänkte slänga in ett inlägg nu så här på måndagkväll , måste säga att min måndag varit super härlig..
Vart i Paksuniemi hela dagen med min super söta klass.. åkt madrass , grillat , leka med Amandas hundar osv :)
slutade väll dagen kring halv 1 :D sköönt! 

Iallafall har haft ridlektion idag.. hade Benny , han är så fin!<3 ( kan slänga in en bild på honom ;))
Han skötte sig superbra och lyssnade verkligen på vad man ville.. var helt nöjd efter lektionen med tanke
på att han kan vara jätte seg ibland.
Men jag bestämde mig hur som helst att jag skulle promenera hem från stallet idag , vilket jag också gjorde..
inte helt fel!
Hade även sällskap hem av Angelica och hennes hund.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska kolla film , eller det ska jag! men har svårt för att bestämma mig
för vad jag vill kolla.. vill jag kolla " the last song " eller något avsnitt av "jersey shore"? hmm..
tror bestämt att det får bli "the last song" idag eftersom det var ett tag sen jag såg den :)

Men har inte så mycket mer att berätta , hade de så bra ! :) 

benny<3
f i n a  B e n n y !<3






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0