du är allt jag nånsin önskat , du är allt jag nånsin drömt.. du är den som får mig hoppas , du är den som får mig le ! <3

sitter i skolan.. har webbdesign IGEN, blev ni förvånade ?! ;) nee det tror jag inte !
sällan jag skriver ett inlägg i skolan och på just den lektionen.. hahaha !

tänkte skriva igårkväll när jag kom hem från stallet , men hann inte eftersom jag var med
♥:t och kollade film.

det gick rätt så bra på ridningen igår , hade Dessi.. gick lite trögt i början. men det släppte
mot slutet..  annars var hon superfin och snäll, den sötisen ! :) ( men inte sötare än Benny ;))

blir iallafall att fara och fira kusin ikväll som fyller år! GRATTIS PÅ HENNE :D ♥

men nu ska jag ta och fortsätta här på min hemsida och göra klart länkarna jag började med
förra veckan.. (om jag nu minns hur man gjorde ) xD ajja det återstår att se! ;)

'
j a g o c h c h o c k e n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0