vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.. längtar efter något som kan rädda mig!

hejsanhejsanhejsan!

Har precis varit super duktig och städat hela mitt rum :D fast det slutade med att dammsugarn sög
upp massa av mina ägodelar -.- så nu är det nya projektet att få ut alla saker ! Yeeey (y)

sitter hemma och lyssnar musik och funderar på om jag ska rita eller inte.. medans jag sitter och
väntar på att hjärtat ska sluta jobbet (: det får nog bli så !
vet inte riktigt vad jag ska rita ? kom gärna med förslag! :)

nee nu har jag inget mer att säga än att jag ska sätta och mig och rita så pennan glöder !
TJAOO!


bild från fina Grekland.. s a k n a ! <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

rita chocken, nån kändis elr varför inte nån från js?;)

2012-02-04 @ 18:06:13
URL: http://vickypicky.blogg.se/
Postat av: jenny

jaa vicky.. så duktig är jag inte :/ :)

2012-02-04 @ 18:24:51
URL: http://frusenblomma.blogg.se/
Postat av: Amanda

TJENA

2012-02-06 @ 12:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0