ridsport & häst och ryttare.. (tror jag)

tjeeeena!

hann inte skriva igår.. först var jag på stallet och sen var jag med Patrik (:

hade sillen på ridningen igår , det gick superbra ! skönt att ha en ponny efter att ha ridit häst
i några veckor.. alltid bra med lite omväxling :D

blev faktiskt aningen förvånad igår.. tro mig ! 
stod och pratade med Alva och så ser jag bara att hon står och glor bakåt och börjar prata tystare 
för varje gång hon säger något.. så tillslut så måste jag vända mig om för att se de intressanta, då
är det ju som så att det står en kvinna bakom mig och har en kamera i handen..
säger hon till oss:
 " nejnej fortsätt ni att prata.. du hade bara en så passande tröja på dig.
det är nämligen så att jag är från tidningen ridstport ( tror jag det var ) och är här för att vi varje
månad har "månadens ridskola" ( om jag inte minns fel ) och nu valde vi att skriva om Kiruna och
jag vill fota din tröja för att visa att vi verkligen är här. Kirunas ridskola börjar ju bli populär för om ni
har missat det så har häst & ryttare också varit här för att kolla er ridskola." osv..

så kvinnan ville alltså fota min rygg just för att det stod " kiruna ridklubb " på den.. hahaha xD
jaja , blir nog att köpa tidningen och se vad dom har skrivit om stallet. (:

Det var egentligen bara det jag ville säga.. ska börja jobba här nu ;)

f i n a  C h o c k e n ! <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0