fredag! ♥

hojja, idag är det redan fredag !
var så himla trött imorse så ska bli skönt med helg :D

ingen av oss har hunnit uppdatera , har haft väldigt mycket i skolan nu denna vecka -.-

skulle plugga i tisdags men eftersom min kära kusin fyllde år ville jag ju självklart gratta henne , så for
dit med lite blommor och en godispåse ;)
bestämde mig för att jag inte skulle vara borta så länge MEN har inte vart hos henne på väldigt länge
så åkte dit vid 18.00 och var hemma vid 22.00 , det var verkligen inte det som var tanken , men det var
så mysigt att sitta hemma hos dom :)

sen i onsdags har jag pluggat historia och igår pluggade jag historia.. sista gången jag skulle kolla igenom
allt en sista gång , höll jag på somna.. så vet inte hur mycket som fastnade i skallen just igår. Men har
bestämt mig för att jag ska plugga lite nu på morgonen ! ( jag vet , det är inte så bra att plugga innan
proven , men har först provet kl 12.30 ) så denna gången får det faktiskt bli så att jag pluggar samma
dag några timmar innan ;)

Ne nu måste det bli något gjort , ska plugga historia.. HEJDÅÅ! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0