alla ♥:ns dag!

heejsan allesammans!!

shiit , vilken helg det varit.. har inte haft tid med dator eller någonting annat.. det har bara
varit bil,bil och bil.

känner att skolan är det enda stället man hinner skriva blogg på, men ska försöka bli bättere!

kan börja med att säga att jag i fredags var med Patrik och vi gjorde väll inte så speciellt mkt.
Lördag var jag med Angelica och Patrik.. vi skulle kolla film.. MEN... så blev det inte , för
Angelicas mamma ( min moster ) och Roger hade massa kompisar där så dom skulle ju ut på
krogen och vi skulle kolla film när dom farit , men det tog ju hundra år innan dom for!
så vi började kolla filmen men fick pausa tusen ggr (: menmen så kan det vara ibland!!

Idag är det ju alla ♥:ns dag.. den ska spenderas med min Patrik! ♥
Hoppas Alla Får En Super Bra Dag ! :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0